Sider

tirsdag 4. januar 2011

Ha det... Voe

Voe har lagt ned bloggen og jeg vurderer å gjøre det samme.

HAHA tulla. Liksom.

Herregud, jeg greier ikke ta meg selv seriøst engang og da greier jeg hvertfall ikke ta bloggen seriøst. Nå har det seg sånn at det er usle 28 dager til vi flytter over dammen og da blir det garra (garantert) andre bloggboller. Akkurat nå er dagene mine lite inholdsrike, siden jeg stort sett sover på dagen og stirrer i taket om natten. Her en dag ryddet jeg ned og opp rommet, for så å legge hele ti gjenstander i en koffert jeg tror jeg skal pakke i til New York.

Til helgen skal jeg virkelig... utnytte at dette er en av siste helger i mitt elskede Oslo på en god stund. Absurd tanke.

Nok et blogginnlegg uten mening. Jeg blir nok ikke arvtakeren etter Voe, foråsirresånn.


1 kommentar:

  1. SV: Jeg trodde ikke du brydde deg om jeg blogget eller ei <3

    Jeg synes du skal gå for tittelen, hadde vært deilig om en litt useriøs, ubrunkremhorete jente som deg hadde tatt tronen med storm ;D

    Leste du om "Flinke piker", og at de var fake? JEG ELSKET DET!

    PS: Hater deg for at du drar til NYC (det betyr at jeg er misunnelig)

    SvarSlett