Sider

onsdag 5. januar 2011

Lykketroll-innlegg

JIPPI! Jeg fikk lov å gjesteblogge, da er livet reddet og kvelden er i alle fall safe!
Jeg er da Alma, eller Lykketrollet som moren til stine-i-nyc kaller meg. Men dette skal vel ikke handle om meg, min aggresjon for dagens gynekologer og dryss fra grantreet, nei, dette skal handle om Stine Ingjer... UPS!  Eller skal det det, jeg må tenke litt på saken...

I mellom tiden kan jeg opplyse alle blogglesere (hørte nemlig at denne bloggen skulle ta over VOEs mannlige herskare?) Jeg er en livanes jente, høy, mørk med krøller og blå øyne. Jeg liker ikke turer i skog og mark, men er derimot veldig glad i vin, både rød og hvit... forsåvidt også den rosa.
Ellers er jeg veldig glad i tv'n (selvom vi hadde en krangel og han sendte meg på legevakten). En god film og et glass vin, så er jeg fortryllet.

Så det er bare å sende inn frierbrev til denne bloggen, så svarer jeg den heldige (eller de heldige)
So long lovers

Ok, jeg kan skrive litt om Stine og da, siden hun snart reiser, det kommer til å være et stort savn, men det vet hun, gidder ikke skrive det. Hmm... Stine er tøffere enn toget og jeg gleder meg til hun kommer hjem igjen! (ikke få noen skittene tanker nå kjære friere) Nok klisje, ok litt til: JEG ER VELDIG GLAD I DEG STINE! (fortsatt ingen skittene tanker vel gutter?)

Helt til sist, et bilde av meg, så dere vet hvem dere snakker med:

Det er ikke sånn jeg ser ut altså, bare nesten!
Ok, hade

3 kommentarer:

  1. Hihi! Sånn går det når man starter vorset kl 14 :) Du er nydelig, Alma!!

    Mvh Ingvild

    SvarSlett
  2. HALLO ALMA! HUSKER DU MEG? :DDDDDDDDDDDD

    Må si du var ganske lekker på bildet. Tror nesten jeg må vurdere å fri. Godtar du bestikkelser?

    Bloggen til Stine blir voldtatt av kommentarer når hun flytter til NYC!

    SvarSlett