Sider

torsdag 6. januar 2011

Onsdag

I går kom Alma til meg, og med seg hadde hun en flaske vin og muffins. Verdens beste venninne?




Tidligere på dagen følte jeg meg så utrolig lat og slapp. Jula er over og det er på tide å komme opp og ut, selv om det er vanskelig for min del siden jeg fortsatt har ferie. Men, til tross for snøvær og blåst, tok jeg turen ut og rundt naboøya. Og det er det deiligste på lenge. Møtte til og med et ekorn. Hello.


Haha, feiende flott.

Not.

Så, da onsdagen omtrent ikke kunne bli bedre, bestemte vi oss for å toppe den  med å gå ut på kvelden. Vi hadde jo tross alt startet på vinen klokken 2 og var ikke interessert i å sløse med tiden. Så da gikk turen til Luna, med masse herlige folk og Kent på anlegget hele kvelden. Perfekt.



Den beste onsdagen i historien, kanskje. Elsker å kjenne på følelsen over hvor mye man gleder seg til helg.

Gud, altfor sentimental. Ha det

1 kommentar:

  1. Hei - hei - veldig morsomt å følge med, Snuppa mi :) Ser ut som dere koser dere! BearHug From Mom

    SvarSlett