Sider

tirsdag 12. april 2011

Herregud...

Sitter hjemme og innser at det er bare 5 uker til vi reiser til Jamaica. Knapt gledet meg så mye til en ferie før - R og jeg er i hundretusen bare vi tenker på det. På skolen i dag gjorde jeg litt re-search på Negril Beach, som vi skal til, og oppdaget fort at Dagbladet blant annet har kåret den 7 mil (!) lange stranden i Negril til den syvende beste i verden. Absolutt ikke feil!

Ellers blir denne ferien smått sentimental, siden Jamaica også betyr slutten på denne New York-perioden. Etter 8 netter på stranden reiser vi tilbake til New York og har to dager til å pakke ned leiligheten og kose oss ihjel i verdens beste by...

Men orker ikke tenke så "langt frem i tid" enda. Skal sette opp en liste over ting jeg enda ikke har fått gjort og fokusere på å få så mye som mulig ut av de siste 6 ukene. Og i dag styrtregner det, noe som betyr SHOPPING!!! Så nå løper jeg ut, med paraply, og kanskje jeg finner en fin bikini som kan få være med til Jamaica :-) hejdå.

1 kommentar:

  1. Min mor var nettopp på Jamaica forrige uke, skal visstnok være fantastisk :)

    SvarSlett