Sider

søndag 10. april 2011

Vin & Jay

Perfekt dag, med sol og vår - og både kos og forpliktelser. Viktig å kose seg litt etter skole på en lørdag, så da ble det tidlig-ettermidags-vin på Epistrophy i Mott St (mellom Kenmare og Spring). Elsker den caféen - definitivt en av mine favoritter hittil!



Ellers har vi jo en rolig helg, og i går kveld gikk det i norske serier streamet på nett, Ben&Jerrys, skravling og te. Helt til jeg brått stod nede på gaten sammen med Jay fra The City. Altså, da er det jo veldig trist at jeg ikke har en eneste anelse om hvem han er. Har aldri fulgt med på hverken The City eller The Hills. Men, da Rikke og Julia fikk høre om dette sminket de seg i en fei og praktisk talt løp ned på utestedet i underetasjen - hvor det viste seg at han faktisk jobber som bartender. Hallo, du. Siden jeg var litt sånn "I couldn't care less....", ble jeg hjemme for å sove og se en kjempedårlig film. Hadde definitivt vært med om det ikke var skole altfor tidlig i dag!

2 kommentarer:

  1. wræææl! morsomt! :D

    SvarSlett
  2. Omg, jeg husker Jay fra the city :D Såå kult!

    SvarSlett