Sider

mandag 9. mai 2011

Lesing

Hektiske dager, på én måte... Eller når jeg tenker over det er det absolutt ikke sant. I dag har jeg for eksempel ligget på en takterrasse og sett utover elskede Manhattan hele dagen, mens det riktignok har vært eksamenslesing på agendaen. Med kaffe, juice, lunsj, pottis og fine Kjersti & Irene. Livet er ikke feil, for en dag i bikini på The Markle som avsluttes med middag i Greenwich Village er liksom det nærmeste man finner perfeksjon.

Har utrolig dårlig med bilder for tiden, siden jeg så og si har pakket meg inn i en liten boble som bare inneholder nyte-de-siste-ukene-i-New-York og eksamenslesing. På onsdag er første eksamen, også går det slag i slag. Dagen etter siste eksamen reiser vi på ferie. Så flytter jeg hjem til Norge og legger ned bloggen.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar