Sider

mandag 2. mai 2011

Mens vi venter...

Venter fortsatt på bilder fra blant annet i går. Vi var jo på superutflukt til verdens morsomste sted: Six Flags! En av verdens største fornøyelsesparker, med noen av de sykeste berg-og-dal-banene i verden... Og vi tok nesten alle! Jeg sliter bittelitt med høydeskrekk, så den sykeste noensinne - Kingda Ka - droppet jeg. Men pushet meg til å gjøre alle andre, blant annet Nitro og El Toro - og Thunder Coaster på Tusenfryd kommer aldri til å bli det samme igjen... Disse greiene er bare helt syke!

Kan jo være et godt tips for folk som har vært i New York noen ganger, og leter etter nye ting å gjøre. Direktebusser til Six Flags går fra bussterminalen på 41th st 8th ave og det tar bare litt over en time å komme seg fra Manhattan til et av de sykeste stedene på jord.

For å illustrere litt hvordan jeg hørtes ut på Nitro, fant jeg en film av en kineser jeg kan identifisere meg mye med


"Why are we doing this?!!" mener jeg å huske kom ut av min munn på vei opp også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar