Sider

tirsdag 16. november 2010

Anti-pels

Jeg har, helt siden tidlige tenår, vært sterkt imot pels. For noen år siden hadde jeg en del radikale måter å vise min forakt ovenfor pelsindustrien, men i dag dreier det seg mer om å unngå alt som heter ekte pels og å oppfordre folk til å gjøre det samme. På lørdag ble det arrangert fakkeltog i Oslo, som jeg desverre ikke fikk deltatt på pga jobb. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med at pelsdyr-debatten er så mye i media om dagen - og at jeg til og med har fått min egen mor fra å kjøpe seg pels.

Nå vil jeg at dere skal skrive under på kampanjen som dere finner i linken under. Det tar 20 sekunder og man trenger ikke registrere seg på noen som helst måte.

http://www.dyrsfrihet.no/forby-pelsdyroppdrett

















Dette er fuskepels til en hundrings i London. Tør knapt bruke lua i frykt for at noen faktisk skal tro den er ekte. Det kommer aldri til å skje.

1 kommentar:

  1. Hihi gjorde som du sa. Så får vi se fra her. Klarer ikke lage header da. :) Det får gå for nå.

    SvarSlett