Sider

fredag 26. november 2010

Pause

I dag tidlig vurderte jeg å inngå et veddemål med meg selv om jeg greide å ikke forlate huset på en hel helg.

Det går selvfølgelig rett vest, så jeg var jævlig glad jeg droppet hele veddemålet. Er så dårlig på sånt uansett. Både å holde meg inne og å holde veddemål.

Som dere kanskje skjønner: jeg skal en bitteliten tur ut av døra i kveld. Vil ikke kalle det ut, for skal bare rett borti svingen. Synes egentlig jeg fortjener det etter en uke som asosial sofa-beboer. Jeg føler meg vissen.

For eksempel (overfladisk): etter en uke uten sminke, var det deilig å smøre inn fjeset med all mulig farge. Man får litt sånn aha-opplevelse.





















Hm. Aner ikke hvorfor jeg ikke bruker de skoene oftere. fine

2 kommentarer:

  1. Loove the shoes : ) Hvor er de fra? : ) Du er så heldig som skal til NY!! Supermisunnelig!!

    SvarSlett
  2. Skoene er kjøpt på Primark i London for ca 100 kroner :-) helt gruuusomme å gå i, men veldig veldig fine!

    SvarSlett