Sider

onsdag 24. november 2010

Blabla

I dag er det 1 måned igjen til juleaften. Det er lol. Opeth er bekreftet på Hellfest til sommeren og jeg tenker: hm, å dra rett fra New York til San Fransisco og deretter på festival i Frankrike sounds very, very good. Må bare se ann budsjettet. Snakket om det senest i går: det kommer nok til å gå mye mer penger enn jeg allerede tror på 4 måneder i NYC.

I dag er det forresten 2 måneder og 6 dager til vi reiser. Sykt, sykt, sykt.

Ganske stolt over at jeg får lest mye til eksamen om dagen - selv om noen påpeker at "du er jo pålogga på facebook heeeele tiden". Serr. Pass på deres egene saker! Jeg klarer passe på mæi'sjæl! Lover.

Skal bli så deilig når den dritten her er over. 

Da skal jeg...




2 kommentarer:

  1. haha! sykt kult bilde:) gleder meg til å høre mer fra deg i NYC, har lyst å studere mote & design der sjæl:)

    SvarSlett
  2. ahh, sanfran er en fantastisk by ! men damn, festival i frankrike høres kult ut

    SvarSlett