Sider

lørdag 27. november 2010

Sånn ble det

Det er 3 dager til eksamen og derfor 3 dager til dette er over. Skal bli så fantastisk. Har sittet en halvtime og bare stirret på desembermåned i kalenderen. Dette står på tapeten:

1. desember: har fri! Vel, jeg har en god del å fikse av innkjøp og kontorarbeid (teit ord) med den ene jobben min, men skal passe på å sove lenge og nyte at 50 kilo er løftet fra hver skulder. Også er det jo fantastisk med 1. desember. Burde vært en offisiell fri-dag! Like viktig som 1. mai.

5. desember: jeg jobber som danse-/drillinstruktør for 10 søte jenter, som skal ut i sin første konkurranse denne søndagen. Det blir altså tur til Kongsvinger og jeg skal "debutere" med min første tropp-koreografi! Blir en spennende og slitsom dag.

2. - 20. desember: jobbe hver eneste dag (bortsett fra én onsdag)... Det skal bli enormt herlig med juleferie fra den 20.


Kan forresten meddele at det ble litt vin (og jævlig sent) i går, after all. Så den jo komme. Gjorde ikke dere?

Nå skal det leses.


2 kommentarer: