Sider

torsdag 25. november 2010

Live is the shit

Trengte paus fra matte-lesing, så satt opp en liste over alle band jeg har sett live, primært over de siste 4 årene (kun band og artister som er verdt å nevne riktignok - har feks. ikke tatt med Backstreet Boys på lista) ...

Så kom jeg til å tenke på: shit, tenk hvor hinsides mye penger jeg har brukt på konsertbilletter! Men jeg kan helt ærlig ikke tenke meg bedre investering.

Iron Maiden x 4
Trivium x 3
Opeth x 4
Tori Amos
Mortiis
Sancity
Annihilator
Evergrey
Tyr
Seigmen
Turboneger x 2
Satyricon x 2
My Dying Bride
Draconian
Gåte
Keep of Kalessin
The 69 Eyes
Children of Bodom
Koldbrann
In Flames x 2
Cynic
Ihsahn
EL Caco
Susperia x 4
Mastodon
Slayer
Thine Eyes Bleed
Lamb of God
Soulfly
Lauren Harris
Avenged Sevenfold
Porcuipine Tree x 2
Katatonia x 2
Rammsund
Keane
Duffy
Lady Gaga
Vreid x 2
Deftones
The Ocean
Gothminister
Torche
(Metallica)
The Kooks
Meshuggah
Kent
Europe
Kings of Convenience
Jay-Z
Crystal Castles
Thomas Dybdahl
Dark Tranquillity
Amanda Jenssen
A Day to Remember
Donkeyboy
JOhn Fogerty
Mika


Har ikke telt med band jeg har sett feks som oppvarming og ikke vært fan av, og heller ikke konserter jeg har sett i forbifarten på festivaler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar