Sider

tirsdag 30. november 2010

Ferdig

Merker at jeg... føler meg så lett. Eksamen i dag gikk bra og jeg er er så glad. Har egentlig ikke skjønt det enda. Nå kan endelig livet gå tilbake til normalen...


...bortsett fra at normalen normalt ikke innebærer å flytte til New York om under 2 måneder!!

Har fått mye støtte fra mine nærmeste de siste ukene, og det er så hyggelig. Rart å tenke på at eksamenen i dag kunne vært ungått om enkelte systemer i Norge fungerte bedre. Men noen ganger må man regne med at feil skjer - at man blir nødt til å gjøre ting man ikke er forberedt på, og kanskje ikke fortjener. Jeg har lært meg å takle sånt på en positiv måte de siste ukene. Selv om verden er urettferdig iblant, må man bite tenna sammen og kjempe seg opp igjen. Ah, nå føler jeg meg sterk. Not.

Da jeg kom hjem fra jobb i kveld lå denne og ventet på meg

Verdens beste mamma har kjøpt beskyttelse til Mac-en i gave til meg. Tusen takk!

Nå feirer jeg med et glass hvitvin. Absurd tanke at jeg har fri i morgen. Gleder meg uendelig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar