Sider

lørdag 25. desember 2010

2010 - del 1

2010 har vært et fantastisk og innholdsrikt år. Det er dags for en liten oppsummering.

Januar var kald og kjedelig. Men i februar dro Kari-Anne og jeg til London i 5 dager. Vi lærte oss å hate Ryanair, klare oss selv, drikke mye øl, shoppe ekstreme mengder og mingle med altfor gamle engelskmenn. Det var en herlig tur

Underveis på denne turen skjedde også årets største begivenhet, da vi begge gikk og tok hver vår tattovering i nakken i Camden street. Det var noe vi begge hadde ønsket å gjøre lenge, og jeg er så utrolig stolt over at jeg bestemte meg for å gjøre det. Står fortsatt og beundrer den litt i speilet hver morgen

Så ble det vår og i april dro vi til Tunisia på studietur. Det ble en ferie jeg sent vil glemme, blant annet fordi vi satt aske-fast blant kamelene en uke lenger enn forventet og vi ble i tillegg matforgiftet. Kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har vært så syk før i mitt liv. Men bortsett fra det var det en fantastisk tur!

Så kom vi hjem og da var det bare å kaste seg inn i russetiden, en uke forsinket. Det førte til at jeg følte jeg måtte "ta igjen" en ukes festing i løpet av de resterende 3 ukene og jeg hadde naturlig nok den mest slitsomme perioden i mitt liv, med festing festing festing, resterende Tunisia-syken og 3 forkjølelser. Savner ikke russetiden, for å være helt ærlig



Så fylte jeg 19 år...


















...og hadde en syk juni-måned med mer fest fest fest, siden videregående plutselig var fullført og sommerferien lusket på. En periode jeg aldri vil glemme. Den beste starten på sommeren!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar