Sider

tirsdag 28. desember 2010

2010 - del 2

Sommeren 2010 var helt fantastisk. Var på en haug med konserter, drakk mye kald øl og hadde 2 måneder ferie. Beste sommerminne er helt klart festivalen - Peace & Love i Börlange, Sverige.

Ellers var sommeren en bekymringsløs tid

En flott avslutning på sommeren ble å reise alene til Bergen i august for å gå på min fjerde Iron Maiden-konsert. Jeg lærte mye om meg selv de 4 dagene jeg var alene og følte meg tøff, men samtidig så utrolig ensom. Men som sagt, jeg lærte mye av det

Så kom høsten og jeg bestemte meg for å reise med Gateway til våren og i løpet av en dag satt jeg brått med en studiekontrakt for journalistikk i New York i hånden. Senere i høst ble journalistikk lagt ned og jeg hoppet derfor over på moteledelse. Litt av et sprang?

Startet høsten med å reise til der røttene mine er fra og besøke slektninger og ha en langhelg med bare avslappning


august ble jeg ansatt i et PR-/eventbyrå hvor jeg har jobbet i hele høst og fått oppleve ting jeg aldri trodde jeg skulle få oppleve.

oktober hadde jeg en helt fantastisk halloween

Ellers har høsten for det meste bestått av å jobbe jobbe jobbe og å planlegge de fire månedene jeg skal være i New York etter nyttår. Nå nærmer det seg med stormskritt og sommerfuglene har begynt å romstere i magen.

Klarer nesten ikke vente!!

3 kommentarer:

  1. Hvor er røttene dine fra? :)
    Det bildet ser kjent ut nemlig..

    SvarSlett
  2. Anonym: Batnfjorden, som ligger mellom Molde og Kristiansund!

    SvarSlett