Sider

tirsdag 21. desember 2010

Troll

Har hatt en herlig første-kveld-i-ferien med Hanne på Ski storsenter, som hadde halv pris på kino i dag. Etter en hektisk tur inn på Søstrene Grene for å handle årets siste julegaver, snubla vi inn 20 minutter for sent i kinosalen for å se Trolljegeren. Hadde lave forventninger til filmen, men kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har sett en så morsom film i hele mitt liv! Den filmen beskriver faktisk humoren til Hanne og meg, så det var helt fantastisk. Følte at jeg hadde adrenalin-kick da jeg gikk ut av kinosalen, etter all latteren. Håper for guds skyld den er minst like morsom neste gang jeg ser den!

Hatet forøvrig klippet der en sau ble drept. Jeg er så sensitiv når det kommer til sauer.

Nå skal jeg kose meg resten av kvelden med stearinlys, rødvin og julestemning.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar