Sider

lørdag 4. desember 2010

Halla Kat

I går var vi på boksignering med Kat von D på Tanum, Oslo City. Det var en helt absurd opplevelse! Jeg blir starstruck bare jeg går forbi en Paradise Hotel-deltaker på Karl Johan, liksom... Synes det er så fascinerende med kjente mennesker.

Virkelig en nydelig dame. Hyggelig, sexy(!) og en fantastisk kunstner. Nå gleder jeg meg til å få masse inspirasjon av den nyeste boka hennes!

Etter signering kjøpte vi øl, sushi og pasta og hadde et par timer foran tv-skjermen hos Alma. Så min første X-faktor episode og var vitne til at Alma hylgråt fordi Mo gikk ut.



Jeg var litt sånn "jadda, jadda". Vet egentlig ikke om jeg fikk meg noen favoritt, men kan med hånden på hjertet si at jeg håper virkelig ikke trønder-trubaduren vinner. Hvis han gjør det, rømmer jeg landet.

Lol, det gjør jeg jo uansett.

Vi avsluttet dagen og startet natten på byen, blant annet sammen med min gode venn Truls.

Har hatt en fantastisk natt i Oslo by! Livet smiler, rett og slett.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar