Sider

onsdag 8. desember 2010

Stikkontakten

I natt våknet jeg med et brak, fordi jeg hadde mareritt om at jeg hadde flyttet til New York uten å huske laderen til Mac-en. Og vet dere hva jeg gjorde? Jeg sto opp, løp og hentet alle Mac-greiene og rota rundt til jeg fant den "stikkontakten" som de bruker i USA, også pakket jeg den ned i en liten pose og la den på hodeputa. Så da jeg våknet tenkte jeg bare at "Åh, ja, nå er jeg offisielt i gang med å pakke til New York".

Hadde egentlig planer om å prøvepakke 1. desember, men så har det skjedd så mye. Ny dato blir innen 1. januar. Kanskje i romjula? Hvis noen har tips til hvordan man pakker ned 4 måneder av livet sitt i en liten, rød koffert - rop ut.

Ellers har jeg fått meg nytt tryne

Hehe... neida



Sykt random. Fri i dag, vet dere.

Nå skal jeg ut i nysnøen og trikke opp til Alma for å hente min kjære iPod som jeg glemte der på fredag. Har vært helt hjelpesløs uten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar