Sider

mandag 27. desember 2010

3. juledag?

Flere som har følelse av at jula er over? Herfra går det bare nedover...

I går tok jeg turen opp til Alma og vi endte opp med 3 timer på legevakten. Alma skulle nemlig bare flytte den gamle tv-en sin som veier cirka 30 tonn, og slippe den rett på foten. Uflaks? Det ble bandasje, krykker, røntgen og Ben&Jerry-is.


Ellers er jeg i veldig godt humør i dag, mens jeg desperat prøver å holde på litt julestemning. Siden alle er tilbake på jobb igjen føler jeg naturlig nok at jula er over allerede. Og det er den kanskje også?

...eller nei forresten, nå venter visst nok en ribbe-lunsj. Lol. Jeg ser ut som en ribbe snart. Jeg er helt sikker!

1 kommentar:

  1. Deler av den deilige dagen min var takket være deg <3
    Ribbe. Uff. Ferdig med det for i år :P

    SvarSlett