Sider

tirsdag 21. desember 2010

Superkos

I går fikk jeg årets første ordentlige julestemning og jeg gjorde noe jævlig dumt: jeg satt meg selv i ferie-modus. Tror dere det var behagelig å stå opp 06:00 i dag tidlig for å gå på jobb når kroppen tok ferie fra i går? Eh, nei takk. I dag har jeg vært hensynsløst trøtt.

Men i går. I går var kos! Jeg pyntet treet og sang julesanger skjærende falskt. Egentlig var det nesten litt rart at treet ikke la seg ned og visnet med en gang.

Ser dere meg? LOL

Alltid like sjarmerende å pakke frem julepynten, det synes jo alle. Det morsomste er jo at jeg har laget halvparten av det som henger på busken med mine bare hender, og jeg aner ikke hvordan jeg har greid det. Hva skjedde med handy-woman? Hun eksisterte tydeligvis bare fra jeg var 2 til jeg ble 10.

Men å bake pepperkaker greier jeg heldigvis fremdeles...

Kan hvertfall konkludere med at i dag, nå, har jeg endelig juleferie! Og det verste er at jeg tror jeg har juleferie i 2 jævla uker. Rart jeg ikke er gladere. Eller forresten, pleier være glad etter jula, når jeg innser hvor fin jula er. Også blir jeg deppa. Så sinnsykt, sinnsykt deppa. For at jeg var glad og ikke er det lenger.

Men sånn blir det så klart ikke i år. Jeg skal ha verdens fineste januar med blant annet Kråkesølv, Kvelertak, Ingrid Olava, Jonas og flytting i slutten av måneden. Til N-jævla-ew York!

1 kommentar:

  1. Det er greit det Stine, du skal få glede deg, men ikke glem meg der borte da! Og hvorfor får JOnas være på bloggen din og ikke jeg? :/(

    SvarSlett