Sider

lørdag 25. desember 2010

Christmas-presents

Tenkte jeg skulle gå imot mine egne prinsipper og vise dere noen av tingene som lå under treet til meg i går. Jeg synes det er så patetisk at alle skal skrike ut "jeg fikk ditt og jeg fikk datt". Kanskje det bare er jeg som er sær, men jeg har ikke behov for å eksponere meg så mye. Det viktigste er at alle er fornøyde og happy - og det er jeg hvertfall :-)

Mamma & pappa ga meg blant annet to fantastiske bøker

Disse kommer jo til å komme så sinnsykt godt med, både fordi det faktisk er 1 måned til jeg flytter til New York for å studere mote. Synd at begge bøkene er så tunge at jeg garantert ikke får de med i baggasjen...

Pudderfarget lommebok i åle-skinn fra Shoe Lounge. Mamma har den i rød og jeg har ønsket meg den i cirka en halv evighet

Verdens beste og mest kreative venninne har gitt meg min egen, personlige kaffekopp og denne skal garantert med til New York - både fordi den er fantastisk fin og deilig å ha når man savner de her hjemme.

Tror det er første året noen har tatt sjansen på å kjøpe musikk til meg. Jeg har jo en ganske sær og bestemt smak når det kommer til musikk, men mamma har safet med å gi meg Thomas Dybdahl - greatest hits, mest fordi hun er lei av å finne alle Thomas Dybdahl-skivene hennes i min platesamling. Med Paul McCartney skal jeg utvide horisontene mine innenfor musikk, og hovedgrunnen var vel egentlig at det er en live-innspilling fra New York City.

Cashmoney. Kommer veldig godt med i New York vet jeg. Cirka mat for 3 hele dager, hvis jeg er flink og økonomisk. Lol.

Også årets fineste og mest etterlengtede. Fikk min første Wiik&Walsøe-gjenstand da jeg fylte 18 og har siden den tid samlet og forelsket meg fullstendig i designet. I går fikk jeg den fineste gjenstanden, og den henger allerede på veggen:

2 kommentarer:

  1. Hihihi, veldig fine julegaver, og veldig veldig hyggelig at en av dem av gaven fra meg :D hihihi Jeg føler meg beæret!

    SvarSlett