Sider

torsdag 3. mars 2011

Americooo

En ny, uskreven regel mellom Julia, Rikke og meg har vært å kun snakke amerikansk med hverandre når vi er ute på bar osv. Det har bare blitt sånn. Og det tiltrekker seg en del oppmerksomhet og rare blikk å skifte sporadisk mellom amerikansk og norsk/svensk (med enkelte hint av tysk, fransk, kinesisk og tullespråk). Men her er det bare å snakke på; sånn som for dager siden, da nesten ingen var ute og vi ble kjent med hele baren like godt. Samt bartenderen.

3 kommentarer:

  1. herregud, så fin bloggen din er! :) akkurat sånne blogger jeg liker å lese, hihi. guud, som jeg savner new york. jeg studerte moteledelse der forrige februar-mai. can`t wait to get back! ser ut som du drar på mange fine steder som jeg ikke har vært på ennå, serr fortsett å skriv ned navn på butikkene/cafèene/clubene/restaurantene dere er på, så vet jeg hvor jeg skal dra når jeg er tilbake i mai! hilsen caroline/ny fast leser :)

    SvarSlett
  2. Heyhey! Dette her var en veldig spennende blogg, som jeg kommer til å bli fast leser av. Jeg bare lurte, siden det står at du bare er 19 og jeg trodde det var 21 års grense for alkohol, kommer du inn steder og får du kjøpt selv om? Skal forresten selv til NY om to uker og kan ikke vente!!

    SvarSlett
  3. Digger bloggen, må innom hver dag - keep on!

    SvarSlett