Sider

tirsdag 1. mars 2011

Lucky charms


Så da har jeg vært ute og kjøpt Lucky Charms, én av tusenvis av frokostblandinger man kan kjøpe her, som jeg altså har blitt tipset om av en kompis. Frosted toasted oat cereal with marshmallows står det på pakken. Og selvfølgelig smakte det kjempegodt og kjempesøtt.

Mums.


Kan i samme slengen si at jeg etterlyser at dere kommenterer her på bloggen. Noen er kjempeflinke til å legge igjen koselige kommentarer og det setter jeg utrolig stor pris på! Noen synes sikkert at det er dødskleint å innrømme at man leser bloggen, men da kan jo jeg nevne hvor jævlig kleint det er å faktisk være en blogger. Det er eventuelt mulig å være anonym. Just as you know.

Nå er vi invitert ut på middag (gratis mat! wræ, superluksus når man er "fattig" student i New York).

3 kommentarer:

  1. "Du SKAL blogge om det"
    Hahhahah herlig

    SvarSlett
  2. Heei Stiine! :D Kjempefin blogg du har. Utrolig kult å lese om hvordan dere har det i NY og trenger vel ikke si hvor sjalu jeg er -.-
    Ha det gøy, but be safe (på alle mulige måter) :P Hils Rikke fra meg!

    Thanuja :)

    SvarSlett
  3. åååå fy faen! fra nå av er du verdens råeste person! helt klart! :)
    Hilsen Pææætrick

    SvarSlett