Sider

tirsdag 1. mars 2011

Thomas Dybdahl

Har jo helt glemt å fortelle at jeg faktisk vant billetter til en Thomas Dybdahl-konsert som skal være her i New York i kveld. Ble kjempedeppa da jeg så at det var et lukket arrangement, men med mulighet til å vinne noen få billetter for oss som ikke var invitert. Jeg vinner jo aldri noe.

Kan si det sånn at vi hoppet og danset litt da vi ble mailet om at vi faktisk vant billetter. Så jeg gleder meg naturlig nok enormt til i kveld.

Griner, uansett. Det vet jeg allerede nå.

3 kommentarer:

  1. Vi vet jo at Thomas Dybdahl pleier å levere på sine konserter vi.... Blir sikkert en fantastisk opplevelse.... Enjoy! :)

    SvarSlett
  2. Kul blogg! Blitt fast leser :D

    SvarSlett
  3. Dette har ingen ting med saken å gjøre, men siden du er i NY og dette er et helt fantastisk cover så linker jeg til Devin Townsends versjon av New York, New York.
    Ellers så er jeg blitt fast følger av bloggen din, kjempeinteressant å lese! :)

    SvarSlett