Sider

torsdag 10. mars 2011

Random

Beklager ekstremt dårlig blogging om dagen. Det er mye skole og lange dager, og jeg vet helt ærlig ikke hvor interessant det er å lese om timene vi tilbringer i forelesningssaler i Tribeca. I dag sluttet vi klokken 6, og Rikke og jeg frøs så fælt på veien hjem fra skolen (isvinden er tilbake) at vi hoppet innom en café og skeiet ut med kake og kakao. Det er jo tross alt lille-lørdag.



Ellers har vi vært ute og spist middag på Lombardis (igjen) med nabojentene og jeg er så mett at jeg har stupt i seng mens jeg hører rykter om at noen av de andre jentene her skal ut i kveld. Jeg er ganske tappet for energi om dagen, og takker nei til fest selv om det er veldig ulikt meg. Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Men i morgen blir det riktignok fest. Uansett.

Satser på (og vet) at det blir mer å blogge om etterhvert. Snart helg: mamma og tante kommer, og på lørdag skal jeg til Washington DC med skolen. Gleder meg masse.

3 kommentarer:

  1. Hei! Du må skrive masse om Washington DC! :D


    BTW; Skjønner ikke hvorfor du ikke har flere lesere?

    SvarSlett
  2. Uff, jeg slutter også seks noen dager. Å være på skole i utlandet setter virkelig perspektiv på hvor enkelt vi har det i Norge :)

    SvarSlett
  3. Vi gleder oss til å teste noen av spisestedene du anbefaler - hilsen Bølla Wilhelmsen og søstra hennes

    SvarSlett