Sider

lørdag 5. mars 2011

Fredagsmys

Det er fredag, og Rikke og jeg har vært på Whole food market (kjede som finnes utvalgte steder på Manhattan - verdens beste matbutikk og anbefales i høyeste grad) og kjøpt sushi, pai, vin og ... vaskepulver.

Så nå er det god stemning i heimen, når 4 jenter sminker seg og gleder seg til kveldens festligheter

Tidligere i dag var jeg forresten en tur innom Union Square på vei hjem fra skolen og der er det tydeligvis mat & kunst-marked i parken på fredager - var så deilig å bare rusle rundt og å se på økologiske matvarer (hallo til sære interesser) og kunst i vårsolen. Endte riktignok opp på Urban Outfitters, og mistenker sterkt at den største og beste er nettopp den som befinner seg like ved Union Square - nærmere bestemt 14th street. Der fant jeg hvertfall endelig et lite utvalg av Cheap Monday-jeans, som jeg har hatt cravings på siden jeg kom hit. Endte opp med 2 nye jeans + en kjole


1 kommentar: