Sider

onsdag 2. februar 2011

1. februar 2011

New York-tid: 18:37

Hvilken dag dette har vært! Absurd.

Var på Whole Food Market i dag tidlig, siden det ligger 2 kvartaler ovenfor leiligheten vår. Verdenskjent matbutikk med fantastiske(!) ferskvarer og altmuligrart. Er så spennende når alt i matbutikken er nytt! Ikkeno' Toro eller Gilde her gett...

Vi kjøpte med oss litt nødvendigheter og gikk tilbake til leiligheten for å drikke litt te og spise en enkel frokost. Så slengte vi oss i en yellow cab som fraktet oss til Radio City Music Hall.





Kommer forresten flere bilder av leiligheten når vi har kommet litt mer i orden. Akkurat nå funker veldig lite her og det har blant annet vært ekstremt kaldt både i natt og i dag. Vi varmer leiligheten med stekeovnsdøra åpen siden veldig få av varmeovnene funker. Heldigvis er det én av veldig få ting vi egentlig kan klage på, og vi myser - brenner masse stearinlys nå og det er relativt varmt og godt.

I dag var vi forresten på Rockefeller Center, shoppet litt på 5th avenue og hang litt (lol) på Times Square.



Alltid like fantastisk å plutselig stå midt på Times Square. Man føler jo at man er i verdens navle og det er vel kanskje akkurat det man er?

Vi snakkes i morgen.


3 kommentarer:

  1. Elsker bildene... jeg drømte at jeg besøkte dere i natt, det var en koselig drøm, men så ble det til et mareritt for jeg surra meg bort og falt ned fra en bygning..ikke gjør det dere da! Du må poste bilder av klær du kjøper deg fremover :D hils RIKKE! <3

    SvarSlett
  2. Det er så surrealistisk! Det er fantastisk! Gleder meg til å se mer, og det er fantastisk at du blogger så mye! Hils nydeligeste rikke!

    SvarSlett
  3. Åh, helt fantastiske bilder!! Ser shoppingen består av H&M og Zara..... :P Gleder meg til flere bilder av leiligheten altså :D

    SvarSlett