Sider

lørdag 5. februar 2011

Turist.com

I går var vi super-turister og var på guidet busstur over alle distriktene på Manhattan. Turen varte ikke mindre enn 2 timer. Med skolen riktignok... Det var sol igjen og verden var ganske så allright


Ja, man ser jo ikke stort gjennom de rutene der.... Men her er hvertfall Empire State

Og dette spiste vi på sightseeingen

Så ruslet vi i Broadway på kvelden, alle 4. På Urban Outfitters fant jeg så mye jeg ville ha, at jeg endte opp med å ikke kjøpe noenting. Føler at alle kjøp her skal være økonomiske, så da blir spontanshopping ekstremt vanskelig for meg. Har fått shopping-sperre. Det er helt grusomt. Men jeg kriseshoppet en bukse, siden jeg ikke har hatt noe å ha på meg på 3 dager. Nå har jeg hvertfall noe å ha på meg.

Og ja; jeg var så dum at jeg pakket 5 plagg i kofferten og tenkte ikke på at det ble liten tid til shopping de første dagene. Sånn er det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar