Sider

søndag 27. februar 2011

Last night in a limo

I går kveld ringte vi ned til chinatown for å få tilsendt noe mat. Men det var fredagsrush, så endte med å småjogge ned og hente all maten selv.

Mannen i nærmeste matbutikk spurte forresten om jeg ville date han en kveld. Og jeg tenkte at jeg aldri mer skal tilbake til den butikken.

Uansett, det ble kinamat. Masse kinamat! Hadde kina-vors-før-vors hos nabojentene.

Ny vintagekjole fra Beacons Closet. Sitter som et skudd!


Så dro vi til våre venner i Brooklyn og i ett-tiden endte vi brått opp i en hvit hummer-limousine. Alle sammen. Før jeg satt min fot i limousinen, konstaterte jeg for meg selv at dette er totalt imot mine prinsipper. Thea og Julia var enig. Men likevel var det kanskje vi som tok mest av, mens vi rullet mot Union Square - noen hengende ut av vinduet, opp av takluken og med partymusikk på full vreng. Kleint som bare det.




Rikke tok mange bra bilder, men hun greide legge igjen jakke i limousinen, siden hun måtte tisse. Hehe, krise. Derfor dro vi hjem og fikk kontaktet limo-sjåføren. Han skal "svippe innom" med jakken i løpet av kvelden. Svippe innom med den hvite hummer limousinen. Jadda.

Jaja, da har vi gjort det óg. 

Nå skal jeg blogge typ 6 bloggposter til, for vi har hatt en fantastisk lørdag!! Dagene blir bare bedre og bedre.

1 kommentar:

  1. Det skal da være mulig å gå bort fra sine prinsipper. Ser på det som et sunnhetstegn da.

    SvarSlett