Sider

onsdag 2. februar 2011

2. februar 2011

God morgen!

New York-tid: 08:29.

Vi har akkurat våknet og jeg venter på at Rikke skal bli ferdig i dusjen (interessant opplysning). Sitter på kjøkkenet og ser ut på trafikken - Newyorkere som haster til jobb, brannbiler som uler forbi fra brannstasjonen som ligger 2 kvartaler opp, taxier som kjører i 250 og tuter konstant  og regnet som plasker ned. Hittil er ikke været noe å skryte av - men det var forventet. Surt, mildt, blåst. Har planer om å kjøpe meg en paraply i dag. I går kjøpte jeg ullstrømpebukser.

Ellers har jeg også planer om å få shoppet(!) litt i dag - siden jeg knapt har noe å ha på meg. Reiste over med cirka 10 plagg i kofferten og i går ble ingen shoppingdag. Bortsett fra at vi kjøpte nødvendige ting som vaskemiddel, kremer, shampoo, noen middager, hårbørste (la igjen min hjemme), dopapir etc.


Rikke i vår "lokale" matbutikk i går

Nå skal jeg sette på en kopp te, litt Ingrid Olava og danse rundt i leiligheten.

Snakkes senere! Lover blant annet flere bilder av leiligheten senere i dag.


<3 bilder i speilet hihih

2 kommentarer:

  1. åååå butikken så herlig ut med sånn masse fine innpakninger :D gleder meg til bilder av leiligheten :D

    SvarSlett
  2. WOW du er jo blitt en reser, klarer ikke keep up.
    Ser ut som dere koser dere VELDIG!
    Jeg har til informasjon sittet i hele morges og sett etter billetter over dit. Hvorfor ska ldet være så dyyyyrt...! Skjønner de ikke at jeg må ha penger til å shoppe....
    ANYWAYS - GLEDER meg til å lese mere og bli enda grønnere av sjalusi. Love ya!

    SvarSlett