Sider

lørdag 26. februar 2011

25. februar

På grunn av tidsforskjeller skal jeg tvinge meg selv til å blogge nå, selv om jeg aller helst vil gå og legge meg pronto. Akkurat kommet hjem fra fredagskvelden/natten, og det er merkelig å tenke på at hjemme i Norge er det morgen nå. Dere har blitt altfor mange lesere - jeg gjør jo alt for dere (tydeligvis)...

I går lagde Rikke og jeg den beste middagen her noensinne. Nachos. Ja, jeg vet - originalt som bare det. Men vi lagde den New York-style, med masse sopp og i en altfor stor gryte. Middag + lunsj? Passer bra når man er student.


Denne bloggen består kun av bilder av Rikke.

Uansett. Vi hadde endelig fått tv, noe de aller fleste i leiligheten var kjempelykkelige for - vi har jo ikke sett på tv på hele 4 uker (noe som ikke har vært spesielt krise for min del, for å være helt ærlig). Men planen i går kveld var uansett å bli hjemme for å spise drittmat og se dårlige amerikanske serier.

Det skjedde jo så klart ikke.



Vi dro ut og hadde en sinnsykt bra kveld, og i dag våknet jeg duggfrisk til fire timer økonomi. Ganske stolt!

Hva vi har gjort denne fredagskvelden kan dere gruble på inntil i morgen (its gonna be gooood...). Skjønnhetssøvnen venter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar