Sider

lørdag 19. februar 2011

Gul

I går var det fredag og jeg har følelsen av at det har vært fredag hver dag i 2 uker nå.

Hvertfall. I dag sto det bare en ting på tapeten: kjøpe støvsuger.

Så da gikk Rikke og jeg på BestBuy og kjøpte tidenes styggeste støvsuger.

Og det var jo tidenes fineste bilde.....not.

Så gikk vi hjem, glade og fornøyde med gul støvsuger.

Dette blir vår nye bestevenn og jeg trodde aldri jeg skulle si det: men jeg har allerede blitt glad i han.

Er han ikke fin

Nå er det lørdagskveldsmys; Rikke baker sjokoladekake, gulvene skinner, hele leiligheten er ryddet, duftlys i hele leiligheten + litt Thomas Dybdahl fra toppen av kjøleskapet.

4 kommentarer:

  1. Oaoooooo - imponert! ha-ha klem klem <3

    SvarSlett
  2. svar: hehe, ja. utveksling i oregon ;)

    SvarSlett
  3. Hallo jenter :)
    Tanta til Rikke her. Så tøffe dere er som drar helt over sjøen for å studere! Og veldig kul støvsuger.
    Akkurat nå er Inge og jeg hos tante Anne i Molde. Kjempekoselig.
    PS! Thomas Dybdahl, veldig bra musikksmak, jenter :)
    Klem Ellen

    SvarSlett