Sider

tirsdag 8. februar 2011

Harvard club

Som jeg nevnte i går, har vi i dag vært på lunsj og akademisk introduksjon på Harvard Club. En morsom, annerledes og sofistikert(!) opplevelse. Alle studentene fikk 3-retters-lunsj klokken tolv, og det var hur godt som helst.


Rikke var fin med rød slufs i håret



Så hadde vi forelesning i 2 timer om studieteknikk, hvor det meste av informasjonen var ganske unyttig. Men ble likevel veldig inspirert og gleder meg masse til at studiene begynner for alvor fra og med i morgen. Vi har fått timeplan for denne uken, og får endelig timeplan først neste uke. Forteller mer om selve studiene i morgen.

Så hadde vi registrering med Integrated Learning Center, som er de amerikanske ansvarlige for studiene våre. Rikke tenkte dessuten det var greit å skrive en liten liste over hva vi skulle bruke ettermiddagen vår på:

Så i ettermiddag har vi gått i Broadway og fått fikset praktiske ting som for eksempel amerikansk simkort. Nå har jeg mitt eget amerikanske nummer! ...som dere norske venner aldri kommer til å få (hehe), for det skal kun brukes til å ringe mine amerikanske venner, Whitney Port (som jeg forresten gikk rett på på Broadway i ettermiddag) og jentene jeg bor med.

Har jo helt glemt å si at jeg også så Serena (Gossip Girl) på Times Square for noen dager siden. Jeg var den eneste som så hun, siden jeg gikk alene på det tidspunktet, og derfor var jeg på en måte redd for å fortelle det til de andre. Så samme natt vekket jeg brått Rikke og sa: Jeg så Blake Lively i dag. Og hun bare...........

Blake så forresten fantastisk ut. No big surprise. Whitney hadde fire paparazzi hengende etter seg, smilte uskyldig til meg og så bare søt og glad ut. Nå tenker jeg veldig at vi kommer til å se supermange kjendiser, siden vi allerede har sett 2 (3, egentlig, men visste ikke hvem hun tredje var) kjendiser på bare en uke.

Kom forresten akkurat inn fra en god middag ute på Mexican Radio (blitt vårt stamsted). Klokken er 21:35 og vi skal brått på byen en tur. Crazytown. Snakkes i morgen.

1 kommentar:

  1. Så kult at du har sett både Whitney og Blake :D Jeg var i NY i sommer, men så ingen kjendiser.. Veldig skuffende.

    SvarSlett