Sider

onsdag 9. februar 2011

Konkurranse

Konkurranse på bloggen er ganske kleint, men Rikke hadde en strålende idé om å kjøre i gang nettopp dette, siden lesertallene har vært ganske høye på bloggen i det siste.

Vinneren vil få spennende post fra New York - noe som gir meg en veldig god unnskyldning til å sende blant annet kort til noen som virkelig fortjener det. Legg ved adresse og yndlingsfarge ved svaret ditt.

Denne ukens konkurranse er:

ditt beste Manhattan-tips
(har du ikke vært i New York, er det lov å bruke google eller tips fra andre)


Så da er det bare å svare i kommentarfeltet - og husk: kreativitet gir alltid ekstrapoeng. Dette gir meg dessuten også en god unnskylding til å purre på kommenteringen deres. Jeg elsker kommentarer - så gi meg noen! Konkurransen avsluttes i morgen ved midnatt (norsk tid).



I morgen kan jeg forresten kanskje love dere en super videoblogg.

10 kommentarer:

  1. Jeg fortjener post uansett! Du har adressen og vet farven! TAKK

    Carlos Bakery i Hokoben i Brooklyn!

    SvarSlett
  2. Riverside Trail er helt nydelig! Lei en sykkel, sykle langs elven, stopp opp, ta en kald øl osv :)
    Ellers kan du gå på outdoor movies: http://www.bryantpark.org/plan-your-visit/filmfestival.html

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. OOH God I love NY,man har alltid noe å gjøre eller et sted å dra,som f.eks Madame Tussauds,Time Square,Statue of Liberty eller ta en jogge tur i Central park eller bare sitte der å slappa av rett og slett med en god kaffe og cupcake. Eller dra til Central Zoo vis man er glad å se på dyr,eller er man sporty kan man spille volly ball i water taxi beach i LIC (når det er varmt seff).

    Enting vi ikke har i Norge og MÅ prøves Start Bucks Caffe,i NY lager de fantastisk pizza MYE bedre enn her No doubt. Det er mye man kan gjøre der og flere fine steder man kan dra å spise

    Gleder meg å dra tilbake igjen,håper du koser deg der :)

    SvarSlett
  5. Lei en hest og ta en ridetur i central park! Nei, men seriøst...

    Kanskje stå på skøyter i central park... Med litt vin i termosen! Men det beste hadde helt klart vært å dra på hjemmealenefest og drikka seg så drita at du kommer med på Cops! Da har du det på video liksom.

    Adressen får du på face... Og yndlingsfargen min er svart, siden det minner meg om deg. Miss you!

    Hilsen INGVILD!

    SvarSlett
  6. åå du kan gå på sløyter, rockefeller center... hvis de fortsatt har is der da :D dancing in the streets... gå med "give me a hus" på time s.. tenk hvor mange klemmer dere får daaaa....eller noe for deg stine... dra å se på verdens største gotiske kirke St. John, rett ved columbia universitetet.. de har også en stor fin hage, med skulpturer der :D ellers så kan dere jo dra på Start Bucks hihi :D

    SvarSlett
  7. ikke a hus... haha men "give me a HUG" hus har dere jo.. men hadde jo kanskje funket det åå

    SvarSlett
  8. Ikke spesielt ang. nyc men en ting jeg har lært av å bo på steder man ikke kjenner så mange er at når man f eks drar ut på byen og ser noen hyggelige mennesker - gå bort og bli venn med dem. networking er viktig for å bli invitert til de bra hjemmefestene ikke sant;D

    spesielt ang nyc. jeg liker bleeker street med marc by marc jacobs og magnolia bakery dog helst uten den milelange køen og masse andre hyggelig steder og restauranter i nærheten. var vel en annen som nesten nevnte det men ta deg en tur til colombia university, det er utrolig fint der. ååå det er min drøm å komme inn på utveksling der, men med den karakteren jeg kommer til å få på historie eksamen blir vel det heller lite sannsynlig:p

    dumbo down under manhattan bridge overpass or something along those lines, det er der dan bor i gossip girl haha men er ganske mange hyggelige butikker i nærheten! men ops det er jo ikke manhattan da.

    også har jeg hørt om en klubb eller noe som heter swede beat som sandra fra niotillfem blogget om her forrige uke eller noe, det kan jo være noe hvis du begynner å savne hjemlige trakter.

    gå en tur gjennom harlem! seriøst. harlem er blitt myyyyye mindre farlig de siste 10 årene pga blant annet michael bloomberg og det er en opplevelse altså å gå gjennom der. men man skiller seg fortsatt ut det gjør man.

    i alle byer så syns jeg generelt at det er utrolig hyggelig å bare plugge inn ipoden og spasere avgårde og se hvor jeg havner, og det er jo ofte da man finner de beste stedene også.

    adressen er anja stensrud, 22 rue saint maurice, 51100 reims, la france. yndlingsfargen er svart.

    SvarSlett
  9. ops det ble en veldig lang kommentar hahahhaha. det er dét jeg gjør istedet for å lese historie ja... jajaj. profite bien de new york de toute façon :D

    SvarSlett
  10. eeeh
    hvem har vunnet??
    hilsen nyc blogger

    SvarSlett