Sider

søndag 20. februar 2011

Sunday in Soho

I dag har jeg fått kjempevondt i halsen, etter at temperaturen endret seg radikalt igjen i går natt. Det gikk fra å være opp til 18 grader, til minus 2 og isvind. Og i takt med dette bestemte radiatorene seg for å streike igjen. Trenger vel ikke si mer enn det. Halsen skal kureres raskt og effektivt i dag, så har bare vært ute en kort tur

I går, da vi kjøpte støvsugeren vår, kom Rikke og jeg over et skjult marked i en sliten gymsal. Young designers market. Vi ble helt utmattet over hvor mye fint det var der, spesielt smykkene. Så siden de hadde åpent i dag og, måtte vi så klart tilbake

Og, brått spilte de The Knife - Heartbeats, og da elsket jeg livet - selv om jeg hadde så vondt i halsen at jeg ikke greide svelge...


Også, kjøpte jeg verdens fineste ting. Som jeg viser dere senere!

Nå skal halsen kureres.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar