Sider

mandag 14. februar 2011

Sol og greier

I dag har jeg hatt en kjempekort dag på skolen, med de 3 første timene produktutvikling med engelsk foreleser. Hun virker helt fantastisk og jeg er superhappy! Humøret blir ikke verre av at det er strålende solskinn, vårlig og genser-vær ute. Jeg er den eneste som var ferdig tidlig i dag, så har resten av dagen alene. Tenkte bare gå på måfå ut av døren og se hvor jeg ender opp. Kamera, ipod og solbriller skal med.

Happy valentine, forresten. Her er jo valentines day helt kaos, men jeg må helt ærlig si at jeg ikke tar feiringen så veldig seriøst. Men vi skal hvertfall ut og spise i kveld!

Forresten: vinnere av konkurransen ble Anja, Alma & Kari-Anne. Takk for gode tips, dere skal få hyggelig post fra New York! Alle som vil ha får forresten trøstepremie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar